Rahoitus / AD-erämaksu

AD-erämaksu

  • Automatisoitu luotonhaku on helppoa ja vaivatonta, todennat vain henkilöllisyytesi ja annat viralliset yhteystietosi
  • Hyväksyt allekirjoituksellasi ostotapahtuman ja saat postitse kotiisi laskun sekä erämaksusopimuksen
  • Voit valita annetuista vaihtoehdoista sinulle parhaiten sopivan erien määrän tutustuttuasi maksusuunnitelmiin ja ehtoihin rauhassa kotona
  • Saat aina 30 päivää korotonta maksuaikaa
  • Jos haluat jakaa ostoksen vaikutusta talouteesi useammalle kuukaudelle, voit laskun saatuasi valita sinulle paremmin sopivan maksuajan ja tehdä erämaksusopimuksen osoitteessa bill.collectorpayments.fi
  • Hyödykesidonnainen kertaluotto mahdollistaa yhden ostoksen maksamisen erissä, eikä sido sinua pysyvään luottosuhteeseen
  • Ostokseen lisätään 5 € maksutapalisä

Erämaksun ehdot

  • Maksutapa edellyttää myönteistä luottopäätöstä. Sovi AD-Erämaksusta maksutapana ennen autosi huoltoa tai korjausta.
  • Maksutapa on mahdollinen, kun ostoksen arvo on vähintään 20 euroa.
  • Asiakkaalla on oltava suomalainen kotiosoite ja suomalainen henkilötunnus. Annetun osoitteen tulee olla asiakkaan väestörekisterikeskuksen mukainen kotiosoite
  • Maksutapa on käytössä vain yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille, ei yrityksille
  • Mahdollisista maksuviivästyksistä peritään lainmukaiset kulut ja korot
  • Tutustu AD-Erämaksun maksutapakuvaukseen tarkemmin
    tästä: maksutapakuvaus 2018

Ennakkoluottokysely AD-Erämaksulle

  • AD-Erämaksulle on nyt mahdollista tehdä ennakkoluottokysely lähettämällä tekstiviestin numeroon 0404 800 900. Tekstiviestiin Henkilötunnus Postinumero AD esim. (123456-789X 00100 AD) ja saat päätöksen paluuviestinä.
    Lähettämäsi tekstiviesti maksaa normaalin tekstiviestin hinnan. Saamasi viestit ovat ilmaisia. Haettu ennakkoluottokysely ei sido kuluttajaa tekemään ostosta. Haettu ennakkoluottokysely ei myöskään sido palveluntuottajaa luoton myöntämiseen.
    Palvelu on tarkoitettu nopeuttamaan ja helpottamaan asiointiasi liikkeessä.

Palautusten ja peruutusten käsittely

  • Collector hyvittää luottoa saatuaan kauppiaalta tiedon hyväksytystä palautuksesta
  • Mikäli kyseeseen tulee jo maksetun suorituksen palautus, asiakkaan tulee toimittaa henkilö- ja tiliyhteystietonsa kirjallisesti Collectorin asiakaspalveluun:
    • Sähköpostitse: rahanpalautus@collectorpayments.com otsikolla: Collector Payments Finland Oy / Suorituksen palautus
    • Postitse: Collector Payments Finland Oy, PL 79, 00101 Helsinki

Tietosuojatiedot

Käsittelemme ja tallennamme henkilötietojasi maksutapaa koskevan luottohakemuksen käsittelyyn, luottopäätöksen tekemiseen, asiakassuhteen hoitamiseen ja asiakaspalveluun. Tietojen rekisterinpitäjänä on Collector Payments Finland Oy. Tarvitsemme henkilötietojasi, jotta voimme käsitellä hakemuksesi. Pyydettyjen tietojen antamatta jättäminen estää hakemuksen käsittelyn.

Luottohakemuksen tasapuolisen, sujuvan ja luotettavan käsittelyn varmistamiseksi luottopäätöksemme perustuu henkilötietojesi automaattiseen käsittelyyn ja arviointiin. Sinulla on oikeus riitauttaa automaattisesti tehty luottopäätös ja pyytää hakemuksesi käsittelyä uudelleen manuaalisesti. Voit tehdä sen ottamalla yhteyttä Collectorin asiakaspalveluun, puh. 02 2700 550.

Voit pyytää omat tietosi Collectorin asiakaspalvelusta tai tietosuojasivulta löytyvällä sähköisellä lomakkeella. Lisätietoja omien tietojen tarkistamisesta ja muista oikeuksistasi, henkilötietojen käsittelystä ja automaattisesta päätöksenteosta osoitteessa collector.fi/tietosuoja

Asiakaspalvelu maksuasioissa

Laskuun ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa sinua palvelee Collectorin asiakaspalvelu:

Verkkopalvelu: bill.collectorpayments.fi

Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin kello 8-20 ja lauantaisin kello 10-15 (puhelun hinta on normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu)